Затонацька Тетяна Георгіївна

Науковий ступінь: Доктор економічних наук

Наукове звання: Професор кафедри економічної кібернетики

Посада: Професор кафедри економічної кібернетики

Електронна пошта: tzatonat@ukr.net

Навчання:
1987-1992 рр: навчалась на механіко-математичному факультеті Київського державного університету імені Тараса Шевченка.
1993-1996 рр: навчалась в аспірантурі Київського державного університету імені Тараса Шевченка.
2000 р.: захистила кандидатську дисертацію.
2013 р.: захистила докторську дисертацію зі спеціальності 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» на тему: «Фіскальне регулювання інвестиційної діяльності в Україні».

Трудова діяльність:
2000 р.: асистент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2003 р.: доцент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2018 р.: професор кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Викладає дисципліни:

Нормативні: електронна комерція, методологія проведення наукових досліджень ( з елементами інтелектуальної власності)

Вибіркові: електронний бізнес, аналіз фондових ринків та інвестиційних проєктів,

Наукові інтереси:

Електронна комерція, Data Science в електронній комерції, електронний бізнес, альтернативні інвестиції, державні фінанси, міграційні процеси

Основні наукові праці:

  1. Плескач В.Л. Електронна комерція : підруч. / Т.Г. Затонацька, В.Л. Плескач. – К. : Знання. – 2007. – 535 с.
  2. Плескач В.Л. Інформаційні системи і технології на підприємствах : підруч. / Т.Г. Затонацька, В.Л. Плескач. – К. : Знання, 2011. – 718 с.
  3. Zatonatska T. Global trends in state investment policy and practice of their implementation in Ukraine. Economic Annals-ХХI: Volume 156, Issue 1-2, Pages: 26-30, April 12, 2016. DOI:  http://dx.doi.org/10.21003/ea.V156-0006 (Scopus).
  4. 4. Zatonatska T., Novosolova V. Modeling of impact of e-commerce on economic development. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Vol 1, № 22 (2017), pp. 265-274. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i22.110184 (Web of Science).
  5. 5. Zatonatska T., Melnychuk O. S. Cross-border cooperation of China and Ukraine in e-commerce: the status and development prospects. Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 1. – С. 79-85. (Web of Science)
  6. Zatonatska T.Models for analysis of impact of the e-commerce on indicators of economic development of Ukraine, Poland and Austria / T. Zatonatska // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 2. – С. 44-53. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_6 (Web of Science).
  7. 7. Zatonatska T.Modern trends of impact on economic development of countries: e-commerce and R&D / T. Zatonatska, O. Rozhko, N. Tkachenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 4. – С. 129-135. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_14 (Web of Science).
  8. 8. Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Chyrak I., Kotys N. The internet and e-commerce diffusion in European countries (modeling at the example of Austria, Poland and Ukraine). Innovative Marketing, Volume 15, Issue 1, 2019, p. 66-75 (Scopus).
  9. Zatonatska, T. H., Bazhenova, O. V., & Lavrentiev, M. M. (2019). Influence of budgetary instruments on indicators of regional development. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 1(28), 121–129. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i28.161896 (Web of Science).
  10. 10. Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Lvova I., Klapkiv Y. Regulations for Returning Labour Migrants to Ukraine: International Background and National Limitations. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2019, 22(3), pp. 45-64. DOI: https://doi.org/10.2478/cer-2019-0022 (Scopus, Web of Science).
  11. 11. Zatonatska T., Dluhopolskyi O. Modelling the Efficiency of the Cloud Computing Implementation at Enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2019, 3, 45-59. DOI: http://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-04 (Web of Science).
  12. 12. Zatonatska T., Liutyi I., Polianovskyi H. Utilization of Information Technologies in Higher Education. 2019IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2019), 18-20 December 2019, Kyiv, P. 349-354. DOI: https://doi.org/10.1109/atit49449.2019.9030449 (Scopus).
  13. 13. Zatonatska T., Fedirko Modeling of the e-commerce impact on the employment in EU. 2019IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2019),18-20 December 2019, Kyiv, P. 304-308. DOI: https://doi.org/10.1109/atit49449.2019.9030427(Scopus).
  14. 14. Zatonatska T., Rozhko D.O., Lyutyy O.I., Tkachenko N.V., Anisimova O.Y. Global Practices of Higher Education Financing: Approaches and Models. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences, 2019, Volume 22, № 4, p. 95-112. URI: http://hdl.handle.net/20.500.12323/4206 (Web of Science).
  15. Sokolovska A., Zatonatska T., Stavytskyy A., Lyulyov O., Giedraitis V. The Impact of Globalization and International Tax Competition on Tax Policies. Vol. 11, No. 4; Special Issue, 2020. doi:10.5430/rwe.v11n4p1 (Scopus).
  16. Затонацька Т. Г., Возненко А. А. Стратегічні вектори державної структурної політики України в умовах глобальної конкуренції. Науковий вісник Полісся. – 2019. – № 3 (19). – С. 6-16.DOІ: 10.25140/2410-9576-2019-3(19)-6-16
  17. Giedratis, V., Sofiienko, A., Zatonatska, T., Bazhenova, O., & Dluhopolskyi, O. (2020). The impact of external public debt on the national economy`s key macroeconomic indicators (case of Ukraine). Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 3(34), 219–229. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i34.215512 (Web of Science).
  18. Fedirko O. and Zatonatska T. (2020) “The Development Strategies for National Economies After Covid-19 Pandemic”, Ekonomika, 99(2), pp. 92-103. doi: 10.15388/Ekon.2020.2.6. (Scopus).
  19. Zhylinska O., Bazhenova O., Zatonatska T., Dluhopolskyi V., Bedianashvili G., & Chornodid I. Innovation Processes and Economic Growth in the Context of European Integration.Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration 2020, 28(3), 1209. DOI: 10.46585/sp28041209 editorial.upce.cz/SciPap (Scopus)
  20. Yousuf, A., Lorestani Zeynvand, V., Felfoldi, J., Zatonatska, T., Kozlovskyi, S., & Dluhopolskyi, O. (2021). Companies Performance Management: the Role of Operational Flexibility. Marketing and Management of Innovations, 1, 30-37. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.1-03 (Web of Science).
  21. Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus).
  22. Brych, V., Zatonatska, T., Dluhopolskyi, O., Borysiak, O., Vakun, O. (2021). Estimating the Efficiency of the Green Energy Services’ Marketing Management Based on Segmentation. Marketing and Management of Innovations, 3, 188-198. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-16 (Web of Science).