Перемога команди кафедри міжнародної економіки та маркетингу на конкурсі рекламних та PR-проектів
1 квітня 2014 року у місті Харкові пройшов VІІІ Міжнародний студентський конкурс рекламних та PR-проектів «Золотий компас».
Цього року конкурсанти змагались у трьох напрямах: розробка рекламних кампаній, PR і Startup проектів для продуктів та послуг IT-сектору. У сезоні 2013/14 прийняла участь рекордна кількість учасників: 69 команд з 7 країн світу. До складу журі увійшли керівники та керуючі фахівці провідних українських та іноземних компаній, а саме: «PleonTalan», «Citrine», «Ostrogliad PR Consulting», «Kyiv LeadingMedia», BBDO Moscow, «Arriba!», «AТБ», «Defence», «BVUGroup», «Чумак и партнеры», «FastManagementBusinessOwnerSchool», Асоціації корпоративних медіа України тощо.
Цього року команда кафедри міжнародної економіки та маркетингу зібрала рекордну кількість відзнак:
– диплом за перше місце у секції «Рекламна кампанія»,
– диплом за друге місце у секції «Startup проект»,
– дипломи переможця у номінації «Креативна ідея» у двох секціях: «Рекламна кампанія» та «Startup проект»,
– диплом «За творчий підхід та інновації» від Асоціації корпоративних медіа України.
Вітаємо переможців – магістрів 2 року навчання спеціальностей «Міжнародна економіка»: Морарь Анну, Снігур Ірину, Редько Юлію та «Бізнес-адміністрування»: Карпову Наталію, Литвиненка Сергія та їх наукового керівника к.е.н., доц. Кочкіну Наталію Юріївну!