Майстер-клас з проблем працевлаштування
16 березня 2012 року кафедрою міжнародної економіки за сприяння Школи рекламних технологій (м. Київ) проведено майстер-клас “Навчання рекламі та проблема працевлаштування”. Спікером майстер класу виступила Олена Марченко, керуючий директор “Школи рекламних технологій”, консультант з підбору персоналу РА “Sniper”, член команди з соціального напряму, журналіст та PR менеджер JCI Kyiv.
Під час майстер-класу розглянуто актуальні питання працевлаштування на високо конкурентному ринку праці та розширення фахових компетенцій майбутніх фахівців через отримання додаткової освіти у галузі маркетингу та реклами. Висвітлено такі питання:
- грамотна побудова резюме та супровідного листа: типові помилки;
- напрями пошуку роботи;
- модулювання співбесіди з рекрутинговою агенцією, представником HR-відділу, роботодавцем;
- успішне проходження стресового інтерв’ю;
- навчання маркетингу та рекламі: тренінги, майстер-класи, у тому числі безкоштовні.
У роботі майстер-класу взяли участь студенти спеціальностей “Міжнародна економіка”, “Економічна теорія” та “Економіка підприємства”. Ще протягом півгодини після закінчення заходу вони не відпускали доповідача, задаючи важливі для себе запитання: що писати у резюме у розділі “досвід роботи” у разі його відсутності, як реагувати на провокаційні запитання під час співбесіди, коли задавати запитання щодо заробітної праці та бонусів тощо.
Кафедра міжнародної економіки вважає, що забезпечення зв’язку між теорією і практикою є важливим елементом підвищення ефективності процесу навчання. Тому запрошення фахівців-практиків для проведення тренінгів та майстер-класів необхідно зробити регулярним.