Освітні програми
Установчі документи освітньої програми
«Економічна аналітика та статистика»
ОР бакалавр
Опис освітньої програми
Навчальний план
(з усіма змінами та доповненнями)
Запровадження ОП – 2018 рік
Історія змін
Дата зміни |
Внесені зміни |
Ініціатор змін |
21.11.2019 |
Скоротити тривалість осіннього семестру до 15 тижнів (1 і 3 семестри), здійснити перерозподіл навчальних годин: зменшивши кількість аудиторних занять (відповідно до календарної тривалості семестрів) на користь годин самостійної роботи студентів. |
Студенти
(загально університетське опитування студентів 2019р.)
|
29.01.2020 |
Внесені зміни в графік навчального процесу:
на 4 курсі у 8 семестрі у зв’язку із вилученням кваліфікаційної роботи бакалавра кількість тижнів теоретичного навчання у 8-му семестрі збільшити з 8 до 13, екзаменаційної сесії з 1 до 2, підсумкової атестації зменшити з 2 до 1.
|
НМК факультету
|
29.01.2020 |
Додано в навчальний план дисципліни вільного вибору студентів:
1. Блок програмування
(5 кредитів – 150 годин):
– Process mining
– Data Science
– Machine learning
2. Блок з іноземної мови
(4 кредити – 120 годин)
– Theory and practice of digitalized translation for economists
– Academic English: translation, writing, rhetoric.
|
Студенти
(4 курс бакалаврату)
|
01.11.2021 |
У зв’язку з необхідністю приведення назв професійних кваліфікацій у відповідність до національного класифікатора ДК 003:2010 “Класифікатор професій” (нова редакція від 10 жовтня 2021 року) змінити назву професійної
кваліфікації та внести відповідні зміни в умови присвоєння професійної кваліфікації (частина 3. Форма атестації здобувачів вищої освіти):
з «Статистик-аналітик макроекономічних процесів», «Статистик-аналітик бізнес процесів» на «Професіонал-статистик (аналітик макроекономічних процесів)» та «Професіонал-статистик (бізнес-аналітик)».
|
Методична комісія факультету
|
ОР магістр
Опис освітньої програми
Навчальний план
(з усіма змінами та доповненнями)
Запровадження ОП – 2018 рік
Історія змін
Дата зміни |
Внесені зміни |
Ініціатор змін |
21.11.2019 |
Скоротити тривалість осіннього семестру до 15 тижнів (1 і 3 семестри), здійснити перерозподіл навчальних годин: зменшивши кількість аудиторних занять (відповідно до календарної тривалості семестрів) на користь годин самостійної роботи студентів. |
Студенти
(загально університетське опитування студентів 2019р.)
|
14.05.2020 |
Скасовано комплексний підсумковий іспит за освітніми програмами (через зміну стандарту вищої освіти за спеціальністю);
У 1 і 3 семестрах встановлено тривалість теоретичного навчання 15 тижнів та 3 тижні екзаменаційної сесії.
|
Наказом МОН № 382 від 04.03.2020 р.
Затвердженням стандарту 051 економіка (для магістрів)
|
01.11.2021 |
У зв’язку з необхідністю приведення назв професійних кваліфікацій у відповідність до національного класифікатора ДК 003:2010 “Класифікатор професій” (нова редакція від 10 жовтня 2021 року) змінити назву професійної кваліфікації та внести відповідні зміни в умови присвоєння професійної кваліфікації (частина 3. Форма атестації здобувачів вищої освіти):
з «Статистик- аналітик» на «Професіонал-статистик».
|
Методична комісія факультету
|
Обговорення та внесення змін до освітніх програм!
Запрошуємо всіх зацікавлених у розвитку освітньої програми «Економічна аналітика та статистика» на бакалаврському та магістерському рівнях надсилати свої відгуки і пропозиції.
На електронну пошту кафедри: kaf_stat@ukr.net
Безпосередньо гарантам:
ОП бакалаврату: igonchar@knu.ua
ОП магістратури: zipalyan@knu.ua
Пропозиції для громадського обговорення
від 04.10.2021
Гаранти освітніх програм запрошують до обговорення пропозицій з розвитку ОП «Економічна аналітика та статистика» сформованих за результатами обговорення науковою та академічною спільнотами на ІІ міжнародному форумі EFBM 2.0.
Концептуальне питання – збалансованість прикладної та освітньої підготовки студентів бакалаврського рівня, а також практичної і науково-дослідницької підготовки магістрів.
Шляхи вирішення:
- перегляд структури і змісту навчальних дисциплін з орієнтацією на запити практики;
- зміна організаційних форм навчального процесу (з акцентом на групові та індивідуальні результати навчання);
- співпраця із роботодавцями у контексті запровадження елементів дуальної освіти;
- залучення викладачів до практичної роботи та втіленням їхнього практичного досвіду у навчальний процес.
Відгуки та пропозиції надсилайте: n.kovtun@knu.ua
Бакалаврський рівень:
Розширити вибіркові блоки практичної підготовки статистиків-аналітиків запровадженням двох додаткових кластерів спеціалізації:
- «Аналітика даних» – поглиблене опанування інформаційно-аналітичних систем аналізу, машинного навчання, штучного інтелекту.
- «Економіка здоров’я» – спеціалізація у сфері клінічних досліджень та статистико-економічного обґрунтування управлінських рішень в сфері охорони здоров’я суспільства.
Відгуки та пропозиції надсилайте: igonchar@knu.ua
Магістерський рівень:
- Запровадити Вибіркові блоки спеціалізації, які б дозволили отримати практичні, фахові навички розробки та реалізації статистичних дослідницьких проектів у різних сферах.
- Розробляти Вибіркові блоки спеціалізації у співпраці з компаніями, які займаються аналітичною діяльністю і погоджуються направити своїх фахівців-консультантів та забезпечити освітній процес матеріалами, що стосуються вже реалізованих проектів.
- Забезпечити гнучкість формування вибіркових блоків дисциплін ( як на постійній, так і тимчасовій основі для різних проектів/компаній) у рамках запровадження елементів дуальної освіти.
Відгуки та пропозиції надсилайте: zipalyan@knu.ua
Графік 2-го етапу:
прийом пропозицій – до 15.12.2021 р.
розгляд пропозицій – до 21.01.2022 р.
оприлюднення висновків – 24.01.2022 р.
Результати 2-го етапу громадського обговорення:
Кафедра отримала листи з пропозицією долучитись до пропонованого обговорення і сприяти розвиткові запропонованих напрямів від: Представництва Світового Банку в Україні, Громадської організації “Нові комунікації”, від представників громадської ради Міністерства цифрової трансформації України.
Робочі групи до 1 квітня 2022 року мають підготувати і оприлюднити на сайті для широкого обговорення нові редакції описів ОП бакалаврату та магістратури, запропоновані зміни в навчальні плани.