Чи потрібна PR стратегія? Про це та інше на лекції PR технолога з Ізраїлю
В рамках співпраці кафедри міжнародної економіки та маркетингу з Громадською асоціацією «Європейська мала академія наук» відбулась чергова «Лекція майбутнього» в стінах нашого факультету.
3 листопада перед усіма зацікавленими студентами виступив Даніель Рапопорт – відомий PR-технолог з Ізраїлю. Тема лекції “Розробка та реалізація PR стратегій”привернула увагу понад 200 студентів
Даніель Рапопорт:
- PR-технолог, фахівець з розробки та застосування комунікаційних стратегій та інформаційних технологій;
- автор курсу «Особливості стратегій реклами і PR в російськомовному Інтернеті»;
- член спілки журналістів Ізраїлю і Асоціації журналістів Ізраїлю;
- постійний спікер на конференціях Лімуд.
Даніель поділився зі студентами цікавими кейсами та вказав на необхідність продуманої PR стратегії. Поняття «PR-стратегія» має на увазі під собою систему, що створюється для вироблення і реалізації чіткого плану дій в рамках конкретного проекту. PR-стратегію необхідно відокремлювати від понять PR-концепції, PR-плану і PR-програми. Як зазначив Даніель: «Стратегія, по своїй суті, є моделлю дій для досягнення певних цілей. Іншими словами, це сукупність дій за затвердженим планом». Крім того, стратегія має такі відмінні риси, як структурованість, чіткість і конкретність.
Незважаючи на явні відмінності, PR-стратегія в процесі її вироблення тісно пов’язана з поняттям PR-концепції, оскільки розробка стратегії відбувається в процесі вироблення концепції. В PR-концепції роль стратегії – основна.
Для того щоб стратегія була успішною потрібно дати відповідь на наступні питання:
Що ми робимо?
Для кого робимо?
Коли ми це робимо?
Як ми це робимо?
Кільки це буде коштувати?
Що ми отримаємо в результаті?
Щоб стати учасником проекту «Лекції майбутнього» необхідно підписатись на сторінку у Фб https://www.facebook.com/www.eurojas.com.ua/ та стежити за анонсами.
Далі буде ще цікавіше!