Актуальні проблеми розвитку маркетингу і логістики обговорили у Львові
Протягом трьох днів, з 3 по 5 листопада 2016 р., в Інституті економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка” проходила ХІ Міжнародна науково-практична конференція з проблем маркетингу та логістики. На пленарних та секційних засіданнях конференції більш ніж 200 учасників з України, Польщі, Німеччини, Білорусії, Азербайджану та інших країн обговорили сучасний стан та актуальні теоретичні та практичні аспекти подальшого розвитку маркетингової і логістичної науки і освіти.
Перспективами реформування вітчизняної економіки з учасниками конференції поділився Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України С.І. Кубів.
В доповіді «Український маркетинг: нові виклики та рішення», яку представила віце-президент Української Асоціації маркетингу, завідувач кафедри міжнародної економіки і маркетингу, професор Старостіна А.О., були охарактеризовані етапи розвитку вітчизняного маркетингу та поставлені завдання, що мають бути вирішені маркетологами в сфері освіти, науки та бізнесу.
На секційних засіданнях результатами своїх наукових досліджень поділилися професор кафедри міжнародної економіки та маркетингу професор Каніщенко О.Л. (тема виступу: Економічна дипломатія в системі міжнародного маркетингового управління) та професор Старостіна А.О разом із завідувачем НДС «Центр економічних досліджень» доцентом Кравченко В.А. (тема виступу: Ідея та практика безвізового режиму України з ЄС: основні маркетингові ризики).