На запрошення кафедри Міжнародної економіки і маркетингу, фахівці-практики компанії «Імперіал Тобако Юкрейн» та професійного підрозділу компанії «Лореаль Україна» розпочали читати цикл лекцій англійською мовою
На запрошення кафедри Міжнародної економіки і маркетингу у межах реалізації Програми розвитку міжнародного співробітництва, для магістрів кафедри Міжнародної економіки та маркетингу розпочато цикл лекцій англійською мовою з курсу Стратегічне мислення (Strategic Thinking).
Курс Стратегічне мислення є авторським, розробленим провідними фахівцями у галузі міжнародного бізнесу – Марком Савчуком, директором професійного підрозділу компанії «Лореаль Україна» та Йоахімом Бентцом, директором зі споживчого маркетингу компанії «Імперіал Тобако Юкрейн».
Пан Савчук працює в компанії «Лореаль» з 1996 року, очолював підрозділи компанії у Франції та Канаді, а з 2005 року працює в Україні на посаді генерального директора професійного підрозділу «Лореаль Україна».
Пан Бентц почав свою роботу в компанії Imperial Tobacco в Україні в лютому 2013 року, він очолив споживчий маркетинг компанії і розвиток сигаретних брендів в Україні. До цього призначення пан Бентц побудував успішну кар’єру у компанії Beiersdorf (Nivea, Florena).
Курс Стратегічне мислення орієнтований на отримання магістрами практичного досвіду вирішення управлінських, маркетингових, фінансових завдань, вироблення системи прийняття стратегічних рішень, опанування навичок всебічного аналізу діяльності міжнародних компаній. Відмітною особливістю викладання курсу Стратегічне мислення є методика викладання шляхом обговорення кейсових завдань.
Цикл лекцій розпочато 03 березня 2014 р. та заплановано на період до 31 травня 2014 р.
Заняття проводяться на високому науково-практичному рівні із наданням сучасних статистичних даних, кейсових завдань та використанням інтерактивних методик. Визначальною рисою семінару-тренінгу є комунікативна складова шляхом залучення студентів до обговорення проблемних запитань. Заняття отримали значний резонанс та викликали неабияку цікавість серед магістрів кафедри Міжнародної економіки та маркетингу.