На запрошення кафедри Міжнародної економіки та маркетингу відбулася відкрита лекція американського професора Девіда Дікерсона
У межах реалізації Програми розвитку міжнародного співробітництва кафедри Міжнародної економіки та маркетингу 15 жовтня 2013 р. відбулася відкрита лекція англійською мовою американського професора Девіда Дікерсона, на тему: «Крос-культурний маркетинг: особливості організації роздрібної торгівлі в Україні та Казахстані» (Cross-Cultural Marketing: The retail landscape of Ukraine versus Kazakhshtan) для студентів спеціальності Міжнародна економіка.
Девід Дікерсон – американський маркетолог, є провідним фахівцем у галузі ринкових досліджень, крос-культурних особливостей маркетингу, автор понад 30 наукових публікацій. Д. Дікерсон є членом редколегії Вісника Київського національного університету імені Тараса Шевченка (серія Економіка).
Професор Дікерсон висвітлив сучасні тенденції розвитку маркетингу як науки, а також особливості проведення маркетингових досліджень у крос-культурних середовищах на прикладі України та Казахстану. Лектором наводились цікаві практичні приклади. Лекція отримала значний резонанс серед викладачів, аспірантів та студентів кафедри Міжнародної економіки та маркетингу. Під час обговорення лекції, студентами були поставлені актуальні та цікаві запитання.