Залучення фахівців-практиків до навчального процесу
Продовжуючи традицію запрошення практикуючих фахівців з метою передачі їх досвіду підприємницької діяльності студентам економічного факультету, 6 листопада 2012 року кафедрою міжнародної економіки за сприяння BTL-агенції “Промо академія” (м. Київ) проведено відкрите заняття на тему: “Психологічні чинники ефективності міжнародних бізнес-комунікацій”. Спікерами заняття виступили Оксана Марченко, директор BTL-агенції “Промо академія” та Юлія Скиба, корпоративний тренер агенції, модератором – доцент кафедри міжнародної економіки Наталія Кочкіна.
Під час відкритого заняття розглянуто такі питання:
- класифікація споживачів за типом сприйняття інформації та особливості їх купівельної поведінки;
- застосування принципів НЛП у міжнародних бізнес-комунікаціях;
- правила невербальних комунікацій під час переговорів: рекомендовані та небажані жести, поза та міміка співрозмовників;
- правила вербальних комунікацій під час переговорів: конгруентність інформації та теми, яких слід уникати.
Відкрите заняття було проведено для студентів 1-го курсу магістратури спеціальності “Міжнародна економіка” в рамках курсу “Міжнародні бізнес-комунікації”.