Лекція на тему: «Маркетинг наукових розробок»
1 березня о 14.00 в ННЦ «Інститут біології» у 207 ауд. відбулася лекція, прочитана практиком з дисципліни «Комерціалізація наукових досліджень» на тему: «Маркетинг наукових розробок» для аспірантів ННЦ «Інститут біології», географічного, психологічного факультетів, Інституту міжнародних відносин, Інституту журналістики, факультету соціології та ад’юнктів Військового інституту.
Дисципліна «Комерціалізація наукових досліджень» розроблена і запропонована кафедрою підприємництва економічного факультету для аспірантів нашого Університету, яку читають як викладачі нашого факультету, так і фахівці-практики.
Запрошений практик – Андрій Гриценок, який є керуючим партнером “Бізнес Альянс “МІЛЕНІУМ”. Це найбільший вертикально-інтегрований холдинг, що є законодавцем моди на ринку бізнес-освіти.
Під час лекції були розкриті наступні питання:
1. Як правильно формулювати та презентувати наукову розробку.
2. Як коректно вести переговори з потенційними інвесторами.
3. До яких венчурних фондів можна звернутися з власними бізнес-ідеями.
4. З чого починати комерціалізацію власних інновацій.
В обговоренні поставлених питань активну участь прийняли аспіранти, відповіді на які породили жваву дискусію в аудиторії.