Коваленко Дар’я Павлівна

Науковий ступінь: доктор економічних наук

Посада: асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу
Контактна пошта: dkovalenko.study@gmail.com

Навчання:

  • 2010-2016, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність “Міжнародна економіка”, магістр

Трудова діяльність:

  • 2015 – 2017, продюсерська компанія «МамаМьюзик», project manager/ SMM manager
  • 2017 – 2018, продюсерська компанія «МамаМьюзик», PR manager
  • 2018, компанія «Старлінк-Груп», спортивний бренд «New Balance», маркетолог сегменту lifestyle
  • 2018 – до сьогодні, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, викладач

Викладає курси:

Блок 1 (Бакалавратура)

  • Міжнародне ціноутворення
  • Маркетинг
  • Маркетингова цінова політика

Блок 2 (Магістратура)

  • Start-up маркетинг

Наукові інтереси:

Маркетинг, digital-маркетинг, фінансові ризики, прудеційне регулювання, інвестування

Основні публікації:

  1. «ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» Н.Ю. Кочкіна, Д.П. Коваленко // Фаховий науковий журнал «Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». – 2017, №25. – C. 57 – 68.
  2. «SMM-СТРАТЕГІЇ ТНК НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ» Н.Ю. Кочкіна, Д.П. Коваленко // – Дев’ятнадцяті економіко-правові дискусії: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Львів, 2017. – С. 66-70