Науковий ступінь: Доктор економічних наук
Наукове звання: Професор кафедри економічної кібернетики
Посада: Професор кафедри економічної кібернетики
Електронна пошта: tzatonat@ukr.net
Навчання:
1987-1992 рр: навчалась на механіко-математичному факультеті Київського державного університету імені Тараса Шевченка.
1993-1996 рр: навчалась в аспірантурі Київського державного університету імені Тараса Шевченка.
2000 р.: захистила кандидатську дисертацію.
2013 р.: захистила докторську дисертацію зі спеціальності 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» на тему: «Фіскальне регулювання інвестиційної діяльності в Україні».
Трудова діяльність:
2000 р.: асистент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2003 р.: доцент кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2018 р.: професор кафедри економічної кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Викладає дисципліни:
Нормативні: електронна комерція, методологія проведення наукових досліджень ( з елементами інтелектуальної власності)
Вибіркові: електронний бізнес, аналіз фондових ринків та інвестиційних проєктів,
Наукові інтереси:
Електронна комерція, Data Science в електронній комерції, електронний бізнес, альтернативні інвестиції, державні фінанси, міграційні процеси
Основні наукові праці:
- Плескач В.Л. Електронна комерція : підруч. / Т.Г. Затонацька, В.Л. Плескач. – К. : Знання. – 2007. – 535 с.
- Плескач В.Л. Інформаційні системи і технології на підприємствах : підруч. / Т.Г. Затонацька, В.Л. Плескач. – К. : Знання, 2011. – 718 с.
- Zatonatska T. Global trends in state investment policy and practice of their implementation in Ukraine. Economic Annals-ХХI: Volume 156, Issue 1-2, Pages: 26-30, April 12, 2016. DOI: http://dx.doi.org/10.21003/ea.V156-0006 (Scopus).
- 4. Zatonatska T., Novosolova V. Modeling of impact of e-commerce on economic development. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Vol 1, № 22 (2017), pp. 265-274. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i22.110184 (Web of Science).
- 5. Zatonatska T., Melnychuk O. S. Cross-border cooperation of China and Ukraine in e-commerce: the status and development prospects. Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 1. – С. 79-85. (Web of Science)
- Zatonatska T.Models for analysis of impact of the e-commerce on indicators of economic development of Ukraine, Poland and Austria / T. Zatonatska // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 2. – С. 44-53. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_2_6 (Web of Science).
- 7. Zatonatska T.Modern trends of impact on economic development of countries: e-commerce and R&D / T. Zatonatska, O. Rozhko, N. Tkachenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – № 4. – С. 129-135. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2018_4_14 (Web of Science).
- 8. Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Chyrak I., Kotys N. The internet and e-commerce diffusion in European countries (modeling at the example of Austria, Poland and Ukraine). Innovative Marketing, Volume 15, Issue 1, 2019, p. 66-75 (Scopus).
- Zatonatska, T. H., Bazhenova, O. V., & Lavrentiev, M. M. (2019). Influence of budgetary instruments on indicators of regional development. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 1(28), 121–129. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i28.161896 (Web of Science).
- 10. Zatonatska T., Dluhopolskyi O., Lvova I., Klapkiv Y. Regulations for Returning Labour Migrants to Ukraine: International Background and National Limitations. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2019, 22(3), pp. 45-64. DOI: https://doi.org/10.2478/cer-2019-0022 (Scopus, Web of Science).
- 11. Zatonatska T., Dluhopolskyi O. Modelling the Efficiency of the Cloud Computing Implementation at Enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2019, 3, 45-59. DOI: http://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-04 (Web of Science).
- 12. Zatonatska T., Liutyi I., Polianovskyi H. Utilization of Information Technologies in Higher Education. 2019IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2019), 18-20 December 2019, Kyiv, P. 349-354. DOI: https://doi.org/10.1109/atit49449.2019.9030449 (Scopus).
- 13. Zatonatska T., Fedirko Modeling of the e-commerce impact on the employment in EU. 2019IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2019),18-20 December 2019, Kyiv, P. 304-308. DOI: https://doi.org/10.1109/atit49449.2019.9030427(Scopus).
- 14. Zatonatska T., Rozhko D.O., Lyutyy O.I., Tkachenko N.V., Anisimova O.Y. Global Practices of Higher Education Financing: Approaches and Models. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences, 2019, Volume 22, № 4, p. 95-112. URI: http://hdl.handle.net/20.500.12323/4206 (Web of Science).
- Sokolovska A., Zatonatska T., Stavytskyy A., Lyulyov O., Giedraitis V. The Impact of Globalization and International Tax Competition on Tax Policies. Vol. 11, No. 4; Special Issue, 2020. doi:10.5430/rwe.v11n4p1 (Scopus).
- Затонацька Т. Г., Возненко А. А. Стратегічні вектори державної структурної політики України в умовах глобальної конкуренції. Науковий вісник Полісся. – 2019. – № 3 (19). – С. 6-16.DOІ: 10.25140/2410-9576-2019-3(19)-6-16
- Giedratis, V., Sofiienko, A., Zatonatska, T., Bazhenova, O., & Dluhopolskyi, O. (2020). The impact of external public debt on the national economy`s key macroeconomic indicators (case of Ukraine). Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 3(34), 219–229. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v3i34.215512 (Web of Science).
- Fedirko O. and Zatonatska T. (2020) “The Development Strategies for National Economies After Covid-19 Pandemic”, Ekonomika, 99(2), pp. 92-103. doi: 10.15388/Ekon.2020.2.6. (Scopus).
- Zhylinska O., Bazhenova O., Zatonatska T., Dluhopolskyi V., Bedianashvili G., & Chornodid I. Innovation Processes and Economic Growth in the Context of European Integration.Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration 2020, 28(3), 1209. DOI: 10.46585/sp28041209 editorial.upce.cz/SciPap (Scopus)
- Yousuf, A., Lorestani Zeynvand, V., Felfoldi, J., Zatonatska, T., Kozlovskyi, S., & Dluhopolskyi, O. (2021). Companies Performance Management: the Role of Operational Flexibility. Marketing and Management of Innovations, 1, 30-37. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.1-03 (Web of Science).
- Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus).
- Brych, V., Zatonatska, T., Dluhopolskyi, O., Borysiak, O., Vakun, O. (2021). Estimating the Efficiency of the Green Energy Services’ Marketing Management Based on Segmentation. Marketing and Management of Innovations, 3, 188-198. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-16 (Web of Science).