В університеті розпочався міжнародний конкурс креативних ідей BIG IDEA CHALLENGE 2020 за підтримки Британської Ради
Національний центр розвитку креативного підприємництва (NCCE) Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Україна) у партнерстві з Нортумбрійським університетом (Велика Британія) до 17 травня 2020 року проводить конкурс ідей з метою відбору кращих десяти для участі у міжнародному конкурсі Big Idea Challenge 2020.
Конкурс ідей Big Idea Challenge 2020 – це щорічний міжнародний (Азербайджан, Вірменія, Грузія, Казахстан, Киргизстан, Україна та Узбекистан) конкурс відео-пітчів, що проводиться в рамках проекту Creative Spark: програма підтримки підприємництва у сфері освіти (Велика Британія). Він дає можливість креативним людям показати світу свої підприємницькі ідеї та отримати матеріальну і консалтингову підтримку британських експертів для їх реалізації.
Етапи конкурсу Big Idea Challenge 2020
- Локальний відбір в Київському національному Університеті імені Тараса Шевченка.
- Національний відбір України.
- Міжнародний конкурс де змагатимуться по одній команді від кожної країни.
Ключові дати
Строк реєстрації та подачі відео-пітчів на локальний відбір до 17 травня 2020 року включно.
Результати конкурсу будуть оприлюднені 25 травня 2020 року.
Призи
- Найкращі відео-пітчі за рішенням експертної комісії КНУ ім. Т. Шевченка (Україна) та Нортумбрійського університету (Велика Британія) будуть відібрані для участі в національному відборі України Creative Spark Big Idea Challenge. Кращих 10 команд отримають цінні подарунки від Національного центру розвитку креативного підприємництва Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- Переможець національного відбору України отримає приз 2000 фунтів стерлінгів, Лондонський тур та візьме участь в міжнародному конкурсі.
- Переможець міжнародного конкурсу отримає грошовий приз 1000 фунтів стерлінгів, можливість професійного розвитку та консалтингову підтримку від фахових експертів з Великої Британії.
Офіційні умови проведення конкурсу
Подати заявку на участь у конкурсі (до 17 травня 2020)
Адреса для подачі відео-пітчів (до 17 травня 2020) – ncceukr@gmail.com
Рекомендації щодо підготовки відео-пітчів
Глосарій найбільш поширених терімінів
Офіційні умови проведення конкурсу
Вимоги до учасників
- В локальному конкурсі приймають участь особи, що навчаються або працюють у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка або пройшли підготовку в Національному центрі розвитку креативного підприємництва (NCCE), створили команди з кількістю учасників від 1 до 3 осіб (одноосібна участь можлива). Одна особа може брати участь лише в одній команді. Від кожної команди може бути поданий лише один відео-пітч.
- Всі учасники команди мають зареєструватися та надати опис підприємницької ідеї згідно з онлайн формою.
- Вік учасників: від 18 до 35 років (на дату 2 Березня 2020).
- Мати громадянство України.
- Учасники команди мають володіти англійською мовою на рівні достатньому для участі в середніх освітніх програмах та презентаціях.
Категорії
- Цифрові технології – включає розробку та застосування нового програмного або апаратного забезпечення.
- Соціальний вплив– ідеї спрямовані на вирішення важливих соціальних або екологічних проблем, питань соціального включення та гендерної рівності.
- Креатив– ідеї спрямовані на створення нового продукту, форми демонстрації або створення більш яскравого культурного середовища. Також можуть передбачати допомогу креативним особистостям у досягненні нових аудиторій.
Можна обрати лише одну категорію.
Відповідно до Розпорядження КМУ № 265-р від 24 квітня 2019 р. підприємницька ідея має належати до сфери креативних індустрій:
– народні художні промисли;
– візуальне мистецтво: живопис, графіка, скульптура, фотографія тощо;
– сценічне мистецтво: жива музика, театр, танець, опера, цирк, ляльковий театр тощо;
– література, видавнича діяльність та друковані засоби масової інформації;
– аудіальне мистецтво;
– аудіовізуальне мистецтво: кіно, телебачення, відео, анімація, мультиплікація тощо;
– дизайн;
– мода;
– нові медіа та інформаційно-комунікаційні технології: програмне забезпечення, відеоігри, цифрові технології в мистецтві (3D-друк; віртуальна, доповнена, змішана реальність тощо);
– архітектура й урбаністика;
– реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги;
– бібліотеки, архіви та музеї.
Ключові вимоги до відео-пітчів
- Відео-пітч має бути знятий на англійській мові.
- Тривалість відео-пітчу до 60 секунд.
- У відео-пітчі учасники мають продемонструвати свою ідею та зацікавити аудиторію.
- Разом з відео-пітчем вислати переклад тексту українською мовою (файл MS Word), що звучить у відео на – ncceukr@gmail.com
- Учасники мають володіти авторськими правами на відео та будь-які інші матеріали, які використовуються при зйомці або поданні заявки на участь.
- Відео може бути записане на будь-який з девайсів (iPhone, Samsung, Sony, HTC, Huaweiта ін., будь-яка DSLR камера, професійне відео обладнання), у високому розширенні HD 1080p 30fps або HD 1080p 60fps, використовуйте горизонтальну орієнтацію.
Елементи відео-пітчу
- Проблема – одразу зацікавте аудиторію обґрунтувавши проблему. Це може виглядати як історія або оприлюднення статистичних даних, що показують важливість проблеми.
- Рішення – чітко поясніть як ваша ідея вирішує поставлену проблему та відрізняється від того, що вже пропонують конкуренти.
- Споживачі – поясніть хто буде користуватись вашим товаром або послугою і яка буде користь.
- Гроші – зазначте як Ви будете генерувати дохід, тобто як ваш бізнес буде отримувати гроші, навіть якщо ідея – це соціальний або креативний проект.
- Завершення – зробіть це яскраво, можливо використати слоган, щоб запам’ятатись аудиторії.
Поради щодо створення відео-пітчів
- Будьте максимально органічними, креативними та яскравими.
- Приверніть увагу аудиторії на самому початку.
- Побудуйте виступ у формі історії.
- Використовуйте невербальні методи комунікації (жести, міміка, інтонація, стиль).
- Говоріть чітко з повільним темпом НЕ читаючи текст у кадрі.
- Переконуйте, пропонуйте, аргументуйте, візуалізуйте.
Контакти
Керівник міжнародного проекту «Національний центр розвитку креативного підприємництва (NCCE)» Київського національного університету імені Тараса, доктор економічних наук, доцент – Ситницький Максим Васильович
тел.: 098-594-7777, ncceukr@gmail.com