Кафедрою міжнародної економіки та маркетингу спільно з компанією ОВБ Алфінанц Україна проведено семінари-тренінги для студентів на тему: «Фінансова грамотність»
На запрошення кафедри Міжнародної економіки і маркетингу у межах проведення «Тижня фінансової грамотності» спільно з компанією ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» та за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти та Національного Банку України 21 листопада 2013 р. було проведено семінари-тренінги для студентів третього курсу спеціальності Міжнародна економіка з дисципліни «Міжнародні фінанси» на тему: «Фінансова грамотність».
Компанія ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» входить до складу міжнародного холдингу OVBHoldingAG(Німеччина) та спеціалізується на питаннях створення й розширення власного капіталу, захисту майна, приватного пенсійного забезпечення та придбання нерухомості та наданні незалежних фінансових та консультативних послуг, орієнтованих на клієнтів.
Модераторами тренінгу з боку компанії ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» виступили незалежні фінансові консультантиМ.С. Шеліган-Гуйда та Є.В. Задорожна, а з боку кафедри Міжнародної економіки і маркетингу – к.е.н., ас. Булкот О.В. Співорганізатором семінару-тренінгу з боку компанії ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» виступила випускниця кафедри Міжнародної економіки і маркетингу – Є.В. Задорожна.
Під час проведення тренінгу обговорювались важливі практичні теми, пов’язані із формуванням особистого бюджету:
- Навіщо бути фінансово грамотним?
- Закони грошей і як ними користуватись?
- Як правильно формувати особистий бюджет?
- Які інструменти є преферабельними при фінансовому плануванні?
- Як ефективно управляти власними фінансами?
Семінар-тренінг проведено на високому науково-практичному рівні із наданням сучасних статистичних даних та використанням інтерактивних методик. Визначальною рисою тренінгу стала комунікативна складова шляхом залучення студентів до обговоренняважливих запитань. Практична сторона тренінгу торкнулась питань формування та управління особистим бюджетом. Тренінг викликав неабияку цікавість серед студентів кафедри Міжнародної економіки та маркетингу.